۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۶۲۷۷۰۶
امام جمعه ملک‌شهر اصفهان:

صف مردم از آشوبگران جدا است| نمازجمعه ملک‌شهر با قوت پابرجا است

صف مردم از آشوبگران جدا است| نمازجمعه ملک‌شهر با قوت پابرجا است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه تریبون نماز جمعه همیشه محل خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده است، گفت: به طور واضح اغتشاشات ربطی به مردم ندارد و عوامل آن دشمنان هستند.

حجت الاسلام سید هادی محمودی امام جمعه ملک‌شهر اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، اغتشاشات اخیر در کشور را حاصل فعالیت افراد مزدور و آشوب‌گر علیه انقلاب اسلامی و در راستای براندازی جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: به طور واضح مشخص است که این اتفاقات کار مردم عادی نیست.

وی در ادامه افزود: این برنامه‌هایی که آشوبگران دنبال کرده‌اند و آسیب‌هایی که به مراکز عمومی و اموال عمومی و حتی اموال مردم وارد کرده‌اند، به طور قطع مردم در این زمینه اقدامی نداشته‌اند و اتفاقات و آشوب هایی که شاهد هستیم از سوی ضدانقلاب و دشمنان داخلی و وابستگان به دشمنان خارجی شکل گرفته است.

امام جمعه ملک‌شهر اصفهان پیرامون حمله اغتشاشگران به مسجد قبا ملک‌شهر که محل برگزاری نماز جمعه ملک‌شهر اصفهان و یکی از مراکز مهم فرهنگی و دینی و انقلابی شمال اصفهان است، اظهار کرد: محل نماز جمعه و تریبون نماز جمعه برای مردم آگاهی بخش و رسوا کننده توطئه‌ها و دسیسه‌ها و عملیات های رسانه‌ای و روانی دشمنان بوده است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: از آنجایی که دشمنان و منافقین داخلی ضربه‌های زیادی از تریبون‌های نماز جمعه خورده‌اند، همیشه با این پایگاه‌های مهم دینی دشمنی دارند و مردم نیز نسبت به اقدامات دشمن در این زمینه آگاه هستند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم صفوف خود را از اغتشاشگران و عوامل دشمن جدا می‌کنند و با این آشوبگران همکاری نخواهند کرد.

وی با اشاره به تلاش‌های شکست خورده و بی حاصل آشوبگران برای براندازی و برای تعطیلی مراکز آگاهی بخش نظیر نماز جمعه تصریح کرد: این هفته نماز جمعه ملک‌شهر اصفهان با همان قدرت و قوت و قدرت همیشگی در مسجد قبا برگزار خواهد شد و سه وعده نماز جماعت نیز در این مسجد مانند گذشته برقرار است و الحمدالله مردم ما با آگاهی و هشیاری تمام در مقابل دشمنان صف کشیده‌اند./1304/ت310/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات